До Полтавської РДА можна звернутися за допомогою електронного звернення, яке можна надіслати на е-адресу чи скористатися Державною системою електронних звернень, або через портал надання державних послуг iGov.org.ua
Текст електронного звернення автоматично надходитиме в РДА та реєструватиметься у відділі роботи із зверненнями.
Роз’яснення щодо електронних звернень громадян
Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України „Про звернення громадян“ щодо електронного звернення та електронної петиції» (набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет і засобів електронного зв’язку.
Адреса електронної пошти облдержадміністрації, яку визначено для роботи з електронними зверненнями громадян: polt_rda@adm-pl.gov.ua
Електронне звернення пишуть у довільній формі, яка має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян»:
- вказують прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;
- викладають суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
- зазначають дату;
- зазначають електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку.
Застосовувати електронний цифровий підпис, надсилаючи електронне звернення не вимагається.
Звернення, яке оформлено без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів після його надходження.
Немає коментарів:
Дописати коментар