Шукати в цьому блозі

Регламент сільської ради

«ЗАТВЕРДЖЕНО»
першою сесією сьомого скликання Абазівської сільської ради
«___» ______________ 2015 року


Р Е Г Л А М Е Н Т
АБАЗІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ПОЛТАВСЬКОГО   РАЙОНУ   ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(сьоме скликання)

            РОЗДІЛ  І

ЗАГАЛЬНІ     ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1
1. Сільська рада є органом місцевого самоврядування, який представляє територіальні громади сіл, здійснює від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування.
Сільська рада в своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про статус депутатів місцевих рад», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних»,  іншими законами України та цим Регламентом.
Стаття 2
         Діяльність сільської ради будується на основних принципах:
-         народовладдя;
-         законності;
-         гласності;
-         колегіальності;
-         поєднання місцевих і державних інтересів;
-         виборності;
-         правової, організаційної та матеріально-фінансової самостійності в межах повноважень, визначених цим чи іншими законом;
-         підзвітності та відповідальності перед територіальними громадами, їх  органів та посадових осіб;
-         державної підтримки та гарантії місцевого самоврядування;
-         судового захисту прав місцевого самоврядування.

Стаття 3
Регламент Абазівської сільської ради на основі чинного законодавства визначає і закріплює організаційні принципи і порядок діяльності сільської ради. Регламент затверджується радою на її пленарному засіданні. Зміни і доповнення до регламенту вносяться за пропозицією голови, постійних комісій, депутатів сільської ради.

РОЗДІЛ   П
СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Глава 2. Сесії  ради

Стаття 4
Сільська рада проводить свою роботу сесійно. Сесії складається з пленарних засідань ради, а також засідань  постійних комісій ради.
Першу сесію сільської ради скликає і веде голова територіальної  виборчої комісії. Наступні сесії скликаються сільським головою в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал.
         У разі немотивованої відмови сільського голови або неможливості його скликати сесію ради, сесія скликається секретарем сільської ради.
          Сесія сільської ради може бути скликана за пропозицією не менш, як однієї третини депутатів від загально складу сільської ради або виконавчого комітету сільської ради. Відповідні пропозиції подаються сільському голові сільської ради, а в разі його відсутності чи неможливості виконувати свої обов’язки – секретарю сільської ради. Пропозицію подаються у письмовій формі із зазначенням питань, для розгляду яких пропонується скликати сесію, і обґрунтуванням необхідності її скликання.
У разі, якщо сільський голова та секретар сільської ради не скликають сесію на вимогу третини депутатів чи виконкому сільської ради, сесія може бути скликана депутатами сільської ради, які становлять не менш, як одну третину її складу або постійною комісією ради.  
Стаття 5
         Рішення про скликання сесії доводиться до відома депутатів і населення не пізніше, як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках не пізніше як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд ради.
Стаття  6
         Пропозиції щодо питань на розгляд ради можуть вноситися сільським головою, секретарем сільської ради, виконкомом сільської ради, постійними комісіями, депутатами, загальними зборами громадян.
Стаття  7
Матеріали по питаннях, які вносяться на розгляд сесії сільської ради, доповідь, співдоповідь і проекти рішень готуються постійними комісіями, депутатами сільської ради із залученням керівних органів підприємств, установ, організацій та їх філіалів і відділень незалежно від форм власності підзвітних і підконтрольних сільській раді, виконавчим комітетом сільської ради, об’єднання громадян.
   Підготовка сесії сільської ради здійснюється по плану, затвердженому сільським головою або секретарем сільської ради.
Стаття  8
    Проекти рішень сільської ради по питаннях господарського і соціально-культурного будівництва, кадрових питань, подання прокуратури підлягають обов’язковому попередньому розгляду постійними комісіями сільської ради. 
Стаття  9
Сесія сільської ради є правомочною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради.
Стаття  10
Сесію сільської ради відкриває і веде сільський голова, або секретар сільської ради у випадку, коли сесія скликана на вимогу третини депутатів від складу або постійною комісією. Сесію відкриває за дорученням групи депутатів, з ініціативи якої скликана сесія, один з депутатів, що входить до її складу. Веде сесію за рішенням ради один з депутатів.
    Головуючий на сесії оголошує питання, що вносяться на розгляд ради, надає слово для доповідей і виступів у обговоренні, слідкує за дотриманням встановленого регламенту, оголошує депутатські запити, що надійшли в письмовій формі, заяви і довідки, проводить голосування і оголошує його результати, забезпечує порядок в залі засідань, підписує протокол сесії та її рішення.
    Головуючий на засіданні сприяє духу співробітництва, зближенню позицій депутатів по питаннях, що розглядаються, досягненню взаємо погоджених рішень.
Стаття  11
   Ведення протоколу, реєстрацію депутатських запитів, довідок, пропозицій, заяв на виступи та інших документів, організацію роботи із зверненнями, що надійшли на сесію, проводить секретар ради, у разі його відсутності, обраний сесією ради та затверджений її рішенням з числа депутатів ради секретар сесії.
Стаття  12
Сесія сільської ради проводиться гласно. У разі необхідності рада може прийняти рішення про проведення закритого пленарного засідання. Рішення сільської ради доводиться до відома населення сільської ради. Народні депутати України, депутати обласних та районних ради на сесіях сільської ради мають право дорадчого голосу.
На запрошення сільського голови та інших осіб , які у відповідності з законом скликали сесію, у пленарному засіданні ради можуть брати участь депутати інших рад, представники державних органів, об’єднань громадян, трудових колективів, органів громадськості. Сільський голова або інша особа, яка веде засідання сесії, інформує депутатів про склад і кількість осіб, запрошених на сесію.
Стаття  13
Запрошені особи не мають права втручатися в роботу сесії, зобов’язані дотримуватися порядку і підкорятися розпорядженням головуючого. У разі грубого порушення порядку особою, яка не є депутатом, головуючий становить вимогу перед порушником залишити зал засідань.
Стаття 14
Порядок денний і порядок роботи сесії затверджується радою.
Час для доповіді надається в межах 30 хвилин, для співдоповіді – 10 хвилин, для виступів - до 7 хвилин, для повторних виступів, для виступів з порядку денного - до 3 хвилин. За згодою більшості депутатів, присутніх на сесії, головуючий може продовжити час для виступів депутатів сільської ради з короткими, до 2 хвилин, заявами і повідомленнями, обговорення яких не проводиться.
Стаття 15
Заяви про надання слова для виступу подаються головуючому на засіданні. Головуючий на засіданні надає слово для виступу в порядку надходження заяв. У разі необхідності головуючий за згодою депутатів сільської ради, присутніх на сесії, може змінити черговість виступів.
Депутати сільської ради, запрошені особи виступають на засіданнях ради після надання їм слова головуючим. Слово по порядку ведення , з мотивів голосування, для довідки, відповіді на запитання і пояснення надається головуючим поза чергою.
Сільський голова, секретар сільської ради, а також особа, яка веде сесію, мають право взяти слово для виступу позачергово.
Депутат сільської ради може взяти слово для виступу по одному і тому ж питанню не більше двох раз, а запрошена особа не більше одного разу, якщо рада не прийме інше рішення.
Стаття 16
Запитання головуючому на засіданні ради, доповідачам, виступаючим та іншим особам задаються з місць або подаються у письмовій формі. Відповідь на письмове запитання без вказання прізвища того, хто його подав, не дається.
Стаття 17
Виступаючий на сесії сільської ради не повинен вживати грубі, некоректні вирази, наносити образи депутатам та іншим особам, закликати до незаконних, насильницьких дій.
Головуючий на засіданні може позбавити виступаючого слова у випадках, коли він взяв слово без дозволу головуючого, виступає не з питання, що обговорюється, перевищив відведений йому час для виступу або порушує норми етики. Слово для повторного виступу по питанню, що обговорюється, вказаним особам не надається.
Головуючому на засіданні надається право вносити на голосування питання про позбавлення права виступу депутата на період засідання сесії за порушення норми етики і культури поведінки.
Стаття 18
Сесія сільської ради ведеться українською мовою. У разі, якщо депутат або запрошена особа не володіють українською мовою, вони мають право виступати російською мовою.
Рішення ради, інші матеріали і документи з питань, що вносяться на розгляд сесії сільської ради, друкуються українською мовою.
Стаття 19
Рішення про припинення обговорення приймається шляхом відкритого голосування більшістю голосів від кількості депутатів, присутніх на засіданні. При постановці питання про припинення обговорення головуючий інформує депутатів про кількість депутатів, що записались на виступ і виступили, уточнює, хто наполягає на виступі.
Депутатів, які наполягають на виступі, для обґрунтування його доцільності надається по одній хвилині. В протокол сесії включається за проханням депутатів, які не мали змоги виступити в зв’язку з припиненням обговорення  
тексту їх виступів, що передаються головуючому на сесії.
Стаття 20
Рішення сільської ради приймаються відкритим, в тому числі поіменним, або таємним голосуванням більшістю від загальної кількості обраних депутатів сільської ради. Таємне голосування обов'язково проводиться у випадках, передбачених пунктами 4 і 16 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
 Стаття 21
При надходженні кількох пропозицій по одному і тому ж питанню голосування по них проводиться у порядку надходження.
Стаття 22
Кожний депутат чи група депутатів можуть вносити пропозиції про відвід (відхилення) кандидатури до складу органів ради з обґрунтуванням такої пропозиції. Відвід вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини від загальної кількості обраних депутатів сільської ради.
Якщо кандидат бере самовідвід, його кандидатура знімається з обгово­рення і голосування.
Стаття 23
Перед початком відкритого (в тому числі поіменного) голосування, головуючий вказує кількість пропозицій, що ставляться на голосування, уточнює їх формулювання, нагадує про порядок голосування. Голосування може бути проведене без підрахунку голосів при явній більшості, якщо ні один депутат сільської ради не наполягає на підрахунку. При голосуванні по одному питанню депутат має один голос і подає його за пропозицію чи проти неї, або утримується при голосуванні.
Стаття 24
При проведенні таємного голосування для підрахунку голосів, рада обирає з числа депутатів сільської ради лічильну комісію.
Лічильна комісія обирається шляхом відкритого голосування більшістю голосів депутатів присутніх на засіданні. До складу лічильної комісії не можуть бути обрані депутати, чиї кандидатури висунені до складу органів або на посади службових осіб, що обираються. Лічильна комісія обирає зі свого складу голову і секретаря комісії. Рішення лічильної комісії приймаються більшістю голосів від загального її складу.
При проведенні таємного голосування бюлетені для нього виготов­ляються під контролем лічильної комісії по встановленій нею формі і в повній кількості. Бюлетені містять всю необхідну для голосування інформацію. В бюлетені для голосування по проекту рішення повинні стояти слова «За» і «Проти».
Час і місце голосування, порядок його проведення встановлюються комісією і доводяться головою комісії до відома депутатів .
Стаття 25
Бюлетені заповнюються депутатом у кабіні для таємного голосування шляхом ви креслення в бюлетені прізвища кандидата, проти якого він голосує, а в бюлетені по проекту рішення – ви креслення слова «за» або «проти» біля варіантів рішень, які пропонуються.
Недійсним вважаються бюлетені невстановленої форми, а при обранні службових осіб бюлетені, в яких залишено дві кандидатури на одну посаду. Прізвища, дописані в бюлетені, при підрахунку голосів до уваги не беруться. Стаття 26
Про    результати    таємного    голосування    лічильна   комісія    складає протоколи, які підписують члени комісії. За доповіддю лічильної комісії сесія сільської ради відкритим голосуванням приймає рішення про затвердження результатів таємного голосування.
Стаття 27
За вимогою більшості депутатів, присутніх на засіданні, проводиться поіменне голосування. Поіменне голосування здійснюється шляхом подання іменного бюлетеня. Підрахунок голосів проводиться лічильною комісією.
Результати    поіменного     голосування     оформляються    протоколом, затверджуються сільською радою.
Стаття 28
Кожний депутат сільської ради здійснює своє право на голосування особисто. Голосування за інших депутатів не допускається. Депутат, який був відсутній під час голосування не може подати свій голос після закінчення голосування.
Стаття 29
Обраним вважається кандидат, за якого подано більше половини голосів від загальної кількості обраних депутатів сільської ради. У разі, якщо на одну посаду було висунуто більше двох кандидатів і жодний з них не є обраний, проводиться повторне голосування по двох кандидатурах, які втримали найбільшу кількість голосів.
Якщо при повторному голосуванні ні один із двох кандидатів не набрав необхідної кількості голосів, проводяться повторні вибори з новим висуванням кандидатур.
У разі, якщо і повторні вибори не дають результату, створюється узгоджувальна комісія, яка обговорює і вносить кандидатури на розгляд ради.
Якщо узгоджувальна комісія не дійде єдиної думки, сесія сільської ради може доручити одній або кільком постійним комісіям, групі депутатів додат­ково вивчити питання і внести його на розгляд наступної сесії.
Стаття 30
За пропозицією більшості депутатів сільської ради, присутніх на засіданні, головуючий оголошує перерву в роботі сесії для обговорення питань порядку денного в постійних комісіях.
Стаття 31
Пропозиції і зауваження до проектів рішень сільської ради подаються депутатами у письмовій формі або вносяться усно. Вони повинні бути чітко сформовані і ставляться головуючим на голосування.
Рішення сільської ради надсилаються виконавцям і доводяться до відома громадян не пізніше, як у десятиденний термін після їх прийняття.
Рішення сільської ради набирають чинності з моменту їх прийняття, якщо   не встановлено інших строків.


РОЗДІЛ III
Сільський голова, секретар сільської ради

Стаття 32
Сільський голова обирається територіальною громадою на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на чотири роки в порядку, визначеному законом і здійснює свої повноваження на постійній основі до обрання голови ради нового скликання крім випадків дострокового припинення повноважень відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
 Стаття 33
Сільський голова не може бути депутатом будь - якої ради, суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої роботи у позаробочий час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток.
Стаття 34
На сільського голову поширюються повноваження та гарантії депутатів сільської ради, передбачені законом про статус депутатів рад, якщо інше не встановлено законом.
Стаття 35
Секретар  сільської ради обирається  за пропозицією  сільського  голови сільською радою з числа її депутатів, на строк повноважень ради та працює в раді на постійній основі.
Стаття 36
Секретар сільської ради не може суміщати свою службову діяльність з
іншою посадою, в тому числі на громадських засадах (крім викладацької,
наукової та творчої роботи в позаробочий час), займатися підприємницькою
діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачене законом.
Стаття 37
Секретар сільської ради за рішенням ради одночасно здійснює повноваження секретаря виконавчого комітету сільської ради.
Стаття 38
Повноваження секретаря сільської ради можуть бути достроково припинені за рішенням сільської ради.
Стаття 39
Секретар сільської ради у разі відсутності сільського голови або неможливості виконання ним своїх обов'язків з інших причин здійснює повноваження сільського голови введення цих рішень в дію.


РОЗДІЛ IV
Виконавчий комітет сільської ради

Стаття 40
Виконавчий комітет сільської ради утворюється сільською радою на строк її повноважень і є її виконавчим органом. Після закінчення повноважень сільського голови, сільської ради, її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.
Стаття 41
Кількісний склад виконкому визначається радою. Персональний склад виконкому сільської ради затверджується сільською радою за пропозицією сільського голови.
Стаття 42
Особи,   які   входять   до   складу  виконавчого   комітету  крім  тих,  хто працює у виконавчому органі ради на постійній основі, на час засідань виконкому,   а   також   для   здійснення   повноважень   в   інших   випадках звільняється від виробничих або службових обов'язків.
Стаття 43
Виконавчий комітет сільської ради є підзвітним і підконтрольним раді, а з питань здійснення ним повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.
Стаття 44
До складу виконавчого комітету сільської ради не можуть входити депутати цієї ради крім секретаря ради.
 Стаття 45
Засідання виконавчого комітету сільської ради скликаються сільським головою, а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції - заступником сільського голови з питань діяльності виконавчих органів влади, в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць, і є правомочними, якщо в них беруть участь більше половини від загального складу виконавчого комітету.

РОЗДІЛ V
Постійні та тимчасові контрольні комісії сільської ради
Стаття 46
Постійні комісії сільської ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету.
Стаття 47
Постійні комісії обираються радою на строк її повноважень у складі голови і
членів комісії. Всі інші питання структури комісії вирішуються відповідною комісією. До складу постійних комісій не можуть бути обрані сільський голова та секретар сільської ради.



Стаття 48
Засідання постійної комісії скликається в міру необхідності і є правомочним, якщо в ньому бере участь не менше як половина від загального складу комісії.
Стаття 49.
Депутати працюють у постійних комісіях на громадських засадах.
Стаття 50
Постійні комісії є підзвітними сільській раді та відповідальними перед нею. Постійні комісії працюють згідно «Положення про постійні комісії».
 Стаття 51
Тимчасові контрольні комісії сільської ради є органами ради, які обираються з числа її депутатів для здійснення контролю з конкретно визначених радою питань, що належать до повноважень місцевого самоврядування. Контрольні комісії подають звіти і пропозиції на розгляд ради.
Стаття 52
Рішення про створення тимчасової контрольної комісії ради, її назву та завдання, персональний склад комісії та її голосу вважається прийнятим, якщо за це проголосувало не менше однієї третини депутатів від загального складу ради.
Стаття 53
Засідання тимчасових контрольних комісій ради проводиться, як правило, закриті. Члени комісії та залучені до роботи спеціалісти, експерти, інші особи не повинні розголошувати інформацію, яка стала їм відома у зв'язку з її роботою.
Стаття 54
Повноваження тимчасової контрольної комісії ради припиняються з моменту прийняття радою остаточного рішення щодо результатів роботи цієї комісії, а також у разі припинення повноважень сільської ради, яка створила цю комісію.

РОЗДІЛ VI
Депутат сільської ради
Стаття 55
Повноваження депутата сільської ради починаються з моменту офіційного оголошення сільською виборчою комісією на сесії ради про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів і закінчуються в день першої сесії ради нового скликання. Повноваження депутата можуть бути припинені достроково у випадках, передбачених Законом «Про місцеве самоврядування в Україні».
Стаття 56
Депутат сільської ради повинен входити до складу однієї з постійних комісій ради і зобов'язаний брати участь у роботі сесій, засідань постійної та інших комісій ради. Депутат має право ухвального голосу з усіх питань, які розглядаються на сесіях ради, засіданнях постійної та інших комісій ради, до
складу  яких його обрано.


Стаття 57
У відповідності з Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про статус депутатів місцевих рад народних депутатів» депутат сільської ради має право:
- обирати і бути обраним на посаду секретаря ради, органів ради;
- пропонувати питання для розгляду радою та її постійними комісіями;
- вносити пропозиції і зауваження щодо порядку денного засідання ради та її органів, порядку розгляду обговорюваних питань та їх суті;
- вносити на розгляд проекти рішень, інших документів, що приймаються радою або її органами, зміни, доповнення, поправки до них;
- висловлювати думку щодо персонального складу утворюваних радою органів і кандидатур посадових осіб, які обираються, призначаються або затверджуються радою;
- порушувати питання про недовіру органам, утвореним радою, особам, які входять до її складу, а також особам, яких обрано, призначено або затверджено радою;
- брати участь у дебатах, звертатися із запитами, ставити запитання доповідачам, співдоповідачам, головуючому на засіданні;
- вносити пропозиції про заслуховування на пленарному засіданні ради звіту чи інформації будь-якого органу або посадової особи, підзвітних чи підконтрольних раді, а також з питань, що входять до компетенції ради, інших органів і посадових осіб, які діють на її території;
- виступати з обґрунтуванням своїх пропозицій та з мотивів голосування, давати довідки;
- оголошувати  на засіданнях ради та її органів у  встановленому радою порядку тексти звернень, заяв, резолюцій, петицій громадян чи їх об'єднань, якщо вони мають суспільне значення.
Стаття 58
Депутат сільської ради має право на депутатський запит подається попередньо або на пленарному засіданні ради у письмовій формі на ім'я сільського голови (в разі його відсутності - особі, яка веде засідання). Він може бути адресований керівникам підприємств, організацій, установ, розташованих на території сільської ради, незалежно від форм власності, а також секретарю сільської ради, виконкому сільської ради і іншими органами. Запит включається до порядку денного пленарного засідання ради, по ньому проводиться обговорення і приймається рішення. Текст запиту та прийнятого по ньому рішення в дводенний термін після засідання доводиться головою ради до відповідного органу або до посадової особи. Орган, або посадова особа, до яких звернуто запит, зобов'язані в установлений термін радою дати письмову відповідь на нього сільському голові та депутату, який його вніс.
Відповідь  на депутатський  запит  оголошується  головуючим  на пленарному засіданні   ради,   якщо   на   цьому   наполягає   депутат.   Кожен   депутат   після оголошення відповідей на його депутатський запит має право виступити з реплікою і дати оцінку відповіді на протязі 5 хвилин.
Відповідь  на депутатський  запит  може  бути  обговорений,   якщо  на  цьому наполягає депутат і менш як половина депутатів,  присутніх на пленарному засіданні чи засіданнях постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.
Депутат може на одному засіданні внести не більше двох запитів.
Стаття 59.
Депутат сільської ради має право на депутатське запитання як форму одержання інформації або роз'яснення з тієї чи іншої проблеми. Відповідь на запитання може бути оголошено на сесії ради або депутату в індивідуальному порядку. Запитання не включається до порядку денного сесії, не обговорюється і рішення по ньому не приймається.
РОЗДІЛ VII
Правові гарантії і відповідальність сільської ради,
її органів і посадових осіб
Стаття 60.
Виконком сільської ради є підзвітним сільській раді у виконанні програм соціально-економічного і культурного розвитку, бюджету сільської ради частині делегованих йому сільською радою повноважень, а також у виконанні рішень ради з цих питань.
 Стаття 61
Акти, прийняті сільською радою у межах своїх повноважень є обов'язковими для виконання всіма розташованими на території сільської ради органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на території сільської ради.
Стаття 62
На  вимогу   сільської ради,   сільського   голови,   постійних  та тимчасових
контрольних комісій ради керівники розташованих або зареєстрованих на її території  підприємств,  установ,  організацій,  незалежно  від  форм  власності зобов'язані прибути на засіданні цих органів для подання інформації з питань, віднесених до відома сільської ради та її органів, відповіді на запити депутатів.
 Стаття 63
Органи та посадові особи місцевого самоврядування мають право звертатися до суду щодо визнання незаконними актів місцевих органів виконавчої влади, інших органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які обмежують права територіальної громади – сільської ради, повноваження органів та посадових осіб місцевого самоврядування, притягнення до встановленої законом відповідальності посадових осіб, інших суб’єктів за невиконання ними рішень ради, прийнятих у межах наданих їй повноважень.
Стаття 64
Повноваження сільської ради можуть бути припинені достроково у випадках: Якщо рада прийняла рішення з порушенням Конституції України, прав і свобод громадян, ігноруючи при цьому вимоги компетентних органів про приведення їх рішень у відповідність з Законом.
Якщо сесія сільської ради не проводяться без поважних причин у строки, встановлені Законом «Про місцеве самоврядування в Україні», або не вирішує питань, віднесених до її відома.
Стаття 65
Повноваження сільської ради за наявності перелічених підстав та в інших випадках можуть бути припинені рішенням місцевого референдуму за поданням сільського голови, а також не менш, як однією десятою частиною громадян, що проживають на території сільської ради, мають право голосу. Питання про призначення Верховною радою України позачергових виборів сільської ради може порушуватись перед Верховною радою України сільським головою.
Якщо повноваження сільської ради достроково припинено вона продовжує діяти до обрання нового складу ради.
 Стаття 66
Дострокове припинення повноважень сільського голови, визначається ст. 79 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за рішенням місцевого референдуму, відповідно власних повноважень перед територіальною громадою, згідно ст. 12 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні " та Закону України «Про  місцеві вибори»  від   14. 07.2015р. № 595-VIII



Сільський голова                    

Немає коментарів:

Дописати коментар